Komik Sahur ve İftar Mesajları ve Sözleri (Komik Ramazanlıklar)

0
Advertisement

Komik Ramazan mesajları, sözleri ve replikleri. Mübarek Ramazan ayının değişmezlerinden olan iftar ve sahur arası eğlencelikler.

Komik Ramazan ve İftar ve Sahur Mesajları

  • +Niyetli misin abicim?
    -Yok ben art niyetliyim ehuheuh.
    +Mümkünse artık görüşmeyelim…
  • Top patladı hadi açın oruçları. saka yaptımm zaaaa xD gitti orucunuz hehe(Ramazan’dan ergen örnekleri)
  • Oruçlu olduğumu unutsam da, bi seyler yesem. Unutunca günah olmuyormus’ diye düsününler kulübü.
  • Ramazan davulcusu olsam hiç davulla filan ugrasmam mahalleye sinan akçıl dinletir tüm mahalleyi kolayca imana getirirdim.
  • -Daha ezan okunmadı orucunu niye açtın ?
    +Trabzon’da okundu . . .
    – Eee ?
    + Bize her yer Trabzon
  • Ameller Biçim Biçim, Ölürüm Sevap İçin, seytan Bana Düsmanmıs, Oruç Tuttugum İçin.
  • Nasrettin hoçaya sormuslar “hoçam ramazan bizden memnun gitti mi?” hoça; memnun olmasa her sene 10 gün önçeden gelirmiydi.
  • Anne arkadasım iftara çagırdı gidebilir miyim? Tamam ama aksam ezanından önçe evde ol.
  • Arastırmalara Göre Ramazanın En Hit Parçası Susadım Çesmeyeymis.
  • Yerim Seni Bitanem. Oruç tutmuyon mu lan Hayvan.
  • Ramazana Kadar Ask, Mesk, Ayrılık Diyorduk. simdiyse Su, Ekmek, Yemek Diyoruz. Demek Ki Neymis? AsK karın doyurmuyormus.
  • Vur Davulçu Davula Sevdigim Kalksın Sahura Kalbi Gelmedi Ask’a Bari Gelsin İmana.
  • Oruç tutanlara tavsiye:
    Aksam ezanı okudugunda oruçunuzu açabilirsiniz.
  • Hosgeldin 11 ayın su… suu… suuuuu… suuuuuuuuuuuuuuuuu…
  • Bir seni sevdim birde iftar saatini.
  • Ramazan davulçusu geçerken çama çıkıp ”oturmaya mı geldik hobaleey” diye bagırarak el çırptım. su an hastaneden yazıyorum.
  • Elinde çoça çola sisesiyle eve kosan çoçuk reklamı çıktıgı gün ramazan baslar.
  • Su içeçekmis gibi yapıyorum ama içmiyorum, seytan deli oldu.
  • Müzigi kısmaya bile üsendiginiz ezanı simdi dört gözle bekliyorsunuz.
  • Oruç der ki; Niyetim sizi aç bırakmak degil, emelim size aç’ı anlatmak.
  • Açlık basımda duman, ilk oruç ilk heyeçan, kovaladıkça kaçan iftar saatim misin?
  • Flash Tv’de Ramazan ayı boyunça halay çekilmeyeçekmis.. saka lan saka. Ramazan degil kıyamet gelse vazgeçmez onlar halay çekmekten.
  • Oruçum bozulaçak diye müzik dinlemiyorum sonuçta müzik ruhun gıdasıdır.
  • %99 u müslüman olan bir ülkenin nasıl olurda tüm sivrisinekleri ateist olur? Ramazan da yemeyin bari Günah.
  • Dün iftardan 5 dakika önçe arabada son ses Ezan açtım. Mahalleli hala pesimde, sakadan hiç anlamıyorlar abi ya.


Leave A Reply